Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Srpen 13 15:05:50 CEST 2015


Máme také plno DELLů. Naopak neskutečné jebání bylo se skládačkama za
minulých firemních režimech kde byl neskutečný problém cokoliv reklamovat.
Buď se od toho nenašly papíry (resp. nebylo na základě čeho reklamovat)
nebo reklamace trvala šíleně dlouho (standartní cesta), nebo ten obchodník
už neexistoval... A řekněte pak řediteli, že si bude muset např. měsíc
počkat (i kdyby to byl týden tak je to dlouhá doba) a nebude moci pracovat.
To vás buď vyhodí a najde si někoho jiného nebo to budete muset koupit ze
svého a pak to nějak vyřešit (no každopádně na tom tratíte). U NBD nahlásím
v pět večer závadu a druhý den dopoledne mám na stole náhradní díl a
opravdu není problém v tom vyměnit třeba půl počítače (pošlou dílů více,
když není jasné, který to dělá nebo to přijede i technik). I když se
reklamuje nějaká blbost (sem tam třeba slabé bzučení na desce, které je
slyšet jenom v absolutním tichu večer), prostě to vymění. Už vidím jak bych
se hádal s nějakým skládačem.

Dne 13. srpna 2015 13:58 Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napsal(a):

> Nejsi ty taky rybar? Nebo holt tvi zakaznici na tech strojich radeji
> nepracuji...
>
> Muzeme se bavit tedy ne o tom ze za 15 let nic neodeslo a nebo o tom, ze
> to zakaznik nereklamoval. Pripadne jsi schopny nejak dolozit probeh hodin
> za tech 15 let?
>
> RV
>
> Dne 13.8.2015 v 10:56 Petr Zahradnik napsal(a):
>
>>
>> Proč samozřejmě? Nikdy se mi nestalo, že by v záruce odešel zdroj,
>> který jsem kdy dodal. Nikdy se ani nestalo, že by odešel dřív než za
>> 10-15 let.
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150813/8ad1fafd/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list