Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 13 10:56:28 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 13.8.2015 od Šerých Jakub:

> Nechápu proč. Značkové počítače jsou oproti skládankám opravdu
> značný rozdíl. Za tímto výrokem stojí moje zkušenost s Delly v počtu
> už cca 300 kusů o které se u nás ve škole starám. Z toho opravdu
> reklamovat (2 výjezdy technika a nakonec výměna stroje) jsme museli
> 1 slovy jeden. Nejstarším strojům už dnes bude kolem 10 let a stále
> ještě dělají svoji práci (na různé experimentální a laboratorní
> linuxové servery svým výkonem bohatě stačí).

Hm. Já jsem nikdy nedodával značkové desktopy a za posledních 20 let
jsem neměl jedinou reklamaci. Nikdy jsem nemusel nic servisovat, když
nepočítám 2 (slovy dva) odešlé zdroje na 10-15 let starých počítačích
a sem tam nějaký stoletý pevný disk.

> Achillovou patou jsou samozřejmě zdroje. Za tu dobu jich v tom počtu
> strojů odešlo cca 15 (samozřejmě s bezproblémovou výměnou NBD
> (pošlete mail nebo zavoláte na servisní linku a druhý den přijede
> kurýr s novým zdrojem) :-)))

Proč samozřejmě? Nikdy se mi nestalo, že by v záruce odešel zdroj,
který jsem kdy dodal. Nikdy se ani nestalo, že by odešel dřív než za
10-15 let.

> Vlastně chápu, proč Vás to pousmálo. Mě to taky už mnoho let
> pousmívá. O těch strojích co se týká závad HW vpodstatě nevím. :-))

A já na neznačkových o nich nevím ani fakticky :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem