[OT] jak si pamatovat hesla

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Srpen 13 08:12:35 CEST 2015

Zdravim,
"Minimum password age" ma podle mne smysl jen v soustave systemu, kde se
stejne heslo postupne propaguje do vsech. nekdy to muze trvat i nekolik
hodin (overeno v praxi: 4!)
pri zmene 3x do hodiny neni clovek se nalogovat nikam - vsude bude jine
heslo a pri vyprseni povoleneho poctu nekorektnich loginu se navic
dostava jeho ucet do karanteny.

pozitivum: muze si vzit pulden volna a jit se projit

:)

PS:
nudici se "security officer" je horsi nez iniciativni blbec
   Sam