Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 12 19:10:36 CEST 2015

Zkuste si tu posledni vetu poradne precist. Pak treba pochopite
souvislost mezi termalnim designem, vykonem a spotrebou. Verim, ze ten
kdo chtel pochopil co jsem myslel a nekdo zrejme potrebuje jen exhibovat.

RV