Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 12 17:30:32 CEST 2015

Ano, Compaq kdysi bylo hodně velké jméno. I když za standard bych
to nepovažoval, když už, tak za etalon.

Já klidně budu konektorové uspořádání Lenovo považovat za standard
i bez nějaké komise IEEE. Stačilo by, kdyby stejné a vzájemně záměnné
rešení bylo možní koupit od více dalších nezávislých výrobců a dodavatelů.
Důležité je slovo "nezávislý", tedy ne oligopol.

Já to chápu tak že "standard" je negace "vendor-locking".

Pro mě z toho plyne ponaučení, nechat si před koupí otevřít bednu daného
PC, i když zvenčí bude vypadat uspořádání jako běžné.

PL