Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 12 12:38:53 CEST 2015

 12.8.2015, 12:31:00

Jakozto drive narozeny, pamatuji jeste protizapadni propagandu
soudruhu z UV. Po plysaku se ukazalo, ze mnohe z teto propagandy sice
bylo nalezite zveliceno a pribarveno, ale v principu pravdive.
Mira smirovani narusta vysokym tempem a kdyz na to ovcen nepristoupi
dobrovolne, naridi se to ze zakona (napr. smirkrabicka v aute).
I prumerne inteligentnimu houpacimu koni musi byt jasne, ze mira
smirovani u W10 bude zase o kus vyssi nez u predchozich systemu.
Kdyz to nekomu neva, jeho vec.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz