[OT] jak si pamatovat hesla

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 12 10:19:44 CEST 2015

Tak co se tohoto tyka tak nemohu nez rict vivat Active Directory...mam
na starosti mozna 30 serveru a mame podobne pozadavky na hesla. V
podstate jsme to do te doby resili tak, ze jsme meli na privatnim
serveru soubor s hesly, kde jsme ta hesla menili podle toho jak vyprsela.
Co mam AD tak mi vsude staci jen moje osobni heslo (tedy krome serveru
na DMZ, kde AD neni).

RV