zhorena LED "ziarovka"

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Srpen 11 10:19:48 CEST 2015

Zdravim,
  a proc klepla ? Nebyla v tom nejaka emoce :-) ?
  Mne se stalo toto: Odesla klasicka zarovka na WC. Nahradil jsem ji usporkou,
a to jeste teple bilou, protoze vim, ze zena studene nesnasi. U nas se na
WC sviti prakticky trvale, je nas doma 5 a frekvence navstev je pomerne casta.
Sedim takhle v kuchyni, prijde zena a spusti: "Cos to koupil za hnusnou,
odpornou, blbou zarovku na zachod?" Nez jsem stacil neco odpovedet, BANG! a
tma. Sel jsem na jistotu, vypnul vypinac svetla WC, nahodil hlavni i svetelny
jistic a podival se na WC. Plastova "bakule" s predradnikem rozsklebena, smradu
jak kdyby si tam ulevovalo 10 certu po sobe a jakesi cerne kousky cehosi na
zemi. Protoze byla fakt nova, druhy den jsem ji sel reklamovat a vymenili mi
ji. Na zachod radeji uz ale nesla :-).
  Pavel