Re: OT: zmatek v kódování tabulky MySQL

Kosta kosta na mcu.cz
Úterý Srpen 11 09:32:20 CEST 2015

Dne 11.8.2015 v 8:44 sam.hw napsal(a):
> Zdravim,
>
> kdysi jsem si pro jeden takovy pripad psal makro do editoru (tusim to
> byl ultraedit): nastesti sada ceskych (a slovenskych) znaku neni
> nekonecna, takze jsem kazdemu 'hausnumero' znaku priradil prislusny
> znak v kodovani UTF8.
>
> bylo to tedy prace docela 'vyzivna', ale nakonec se mi vyplatila. v
> prubehu roku jsem nakonec takto zkonvertovaval hromadu dat.
No jo, doufal jsem v nějaké kouzelné řešení, marně
Jen je po ránu, takže můj defektní mozek je ještě ke všemu otupělý
nedostatkem kofeinu.
Mezi tím jsem zjistil, že data byla do UTF8 tabulky uložena kódovaná v
LATIN1.
chápu to správně, že mám zparchantělou dvojici byte nahradit za správnou?
Opravdu se omlouvám, ale to kafe fakt ještě nebylo :(

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský