OT: Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Srpen 10 18:32:12 CEST 2015

ja uz na barak kupuju jen profi veci, co uziju dele nez na stavbu. Mam obavy, ze tuto (kladivo) je tak specificka vec, ze na jednu diru se vyplati si to pujcit, nebudete muset resit, ze to chcipne. Mel jsem krasnou vrtacku bosch, bohuzel jen “zelenou”, ale s pneu priklepem, slouzila dlouho, lec odesla po vykruzovani 80mm der do spirolu. Modra slouzi dal, a ze ji rozhodne nesetrim. Posledne jsem v lidlu koupil akorat horkovzdusnou pistoli, protoze jsem pocital s tim, ze ji znicim pri vareni asfaltove izolace - za 300,- by me to ani moc netrapilo.

Stejne tak jsem dopadl s velkou flexou - poprve jsem si ji pujcil, nasledne koupil - 230mm profi, a obyc bych si nekupoval - ono dostava dost zabrat.

takze - prilezitostne pouziti -> pujcit. Pujde to asi lip a bez starosti.

tm