Klimatizace otvor pres panel

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Pondělí Srpen 10 15:11:12 CEST 2015

suhlasim a doplnim:
pre korunkove vrtaky SILNO odporucam naradie, ktore ma bezpecnostnu spojku pri zaseknuti vrtaku!!!
Roztoceny rotor motora spolu s prevodmi do pomala urobi aj po vypnuti este velke dotocenie, casto postacujuce na dolamanie ruk, alebo na oplieskanie vrtajuceho o stenu, podlahu a pod... Videl som par krat a nebol to dobry pohlad...

Dodo

From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of "Ing. Libor Konečný" [support na mikrovlny.cz]
Sent: Monday, August 10, 2015 13:39
To: HW-news
Subject: Re: Klimatizace otvor pres panel

Zdravim
S betonem jsem si uzil nescetne krat pri instalacich Wi-Fi.
Ty panely jsou opravdu dost kvalitni a pri najeti do zeleza se trapi a
muze dojit i k odlomeni platku a zniceni vrtaku
Me se osveddcil  zpusob kdy predvrtam cca 8 mm vrtakem do betonu, hrot
brousim bruskou na tvrdokov.
Pote kdy je vodici dira hotova, vrtam  jadrovym vrtakem, mam 60 mm az
100mm , jeden jsem kupoval kolem 800Kc.
Obcas se musi naostrit.
U tech vetsich prumeru a v betonu nejsou vhodne hobby veci, vetsinou na
dvou dirach prestava fungovat priklep ;-)
Ale v pujcovne pujci poradne HIlti za 300Kc /den.
Kazdopadne to s temi tvrdokovovymi hroty se pri najeti do zeleza hodne tupi.

Zkousel jsem takove plechove korunky cca 35 mm, jde to paradne a
prebrousi to i armovaci drat, muze se vrtat bez priklepu,  chladim s
prestavkama vodou , nevyhoda je mala rychlost vrtani, jadro se pak musi
jeste vydolovat.
Musi se drzet smer, jink se to zabrzdi a pretahovat se s kroutakem
vrtacky je narocne.

LK