Vrtaci kladivo, bylo:Re: Klimatizace otvor pres panel

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Srpen 10 14:28:03 CEST 2015

Ppodobne jsem odrovnal 2 (Asist sds mini) , prace vrtani korunkou s
priklepem  do betonu a palene cihly (pouzivana 2-3 dny  v mesici) po pul
roce KO. Na bezny barak asi staci. Ale tento typ nemam a z obrazku tezko
posoudit jak kvalitne je to udelane uvnitr.
Zavada: ten vzduchovy pistek uvnitr a ty prevody se proste "vytriskaji",
ziskaji  vuli a pak uz to "neklepe", jen  vrta.
Pro stroje mam rozvod vzdychu tak jsem nakoupil i pneumaticke veci,
ktere jsou levnejsi a funguji dele.
Nevyhoda je vireni prachu, coz pri rekonstrukci neni zase tak hrozne,
navic ty male pneu kladiva jsou lehci a dbre se s tim nanipuluje,
jedine na co nadavam je nedostacujici kompresor.

Osobne bych doporucoval pujcit na par akci za rok profi vec.

LK