Klimatizace otvor pres panel

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Srpen 10 07:25:29 CEST 2015

V naproste nouzi by slo pouzit tohle:
http://www.brousenidiamantem.cz/brousenidiamantem/eshop/1-1-VRTANI/0/5/24-Diamantovy-vrtak-40mm-korunkovy

On je fak spise na to sklo, ten plech je tenky, nic moc. Tady by to
nejspis byly vyhozene penize.

Radeji spise tohle:
http://www.hobynaradi.cz/cs/korunkove-vrtaky/28598-diamantovy-korunkovy-vrtak-40mm-m14-bass.html
nebo
http://www.hobynaradi.cz/cs/korunkove-vrtaky/28596-diamantovy-korunkovy-vrtak-50mm-m14-bass.html

Navrtat na delku vrtaku, rozbit sekacem a znovu odvrtat, atd.
Tech 40mm je na hrane pro protazeni trubek a kabelu k venkovni jednotce.
A nezapomenout polevati vodou a vysavacem odsavat blaticko.

Prozatim jsem se pres panel nemusel prohlodavat, ale u zdiva ho nejprve
provrtam dlouhym vrtakem a tu diru pak z obou stran pouziju jako vodici
pro velky korunkovy vrtak.
JURP