Klimatizace otvor pres panel

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Srpen 10 01:22:56 CEST 2015

Díky moc, nebudu to dělat svépomocí.
Objednám firmu, ale nechci aby přišli nějací šmoulové a udělali mi tam díru
jako hrom.
Teď vím co poptávat a jak se dohodnout. Je to v bytě mojí přítelkyně a tak
nechci žádné problémy.
Ještě jednou dík.
Jindra Polívka
Dobrou noc :-)

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 10, 2015 1:17 AM
Subject: Re: Klimatizace otvor pres panel

Původní zpráva ze dne 10.8.2015 od J. Polívka:

> Prosím prosím co měli za vercajk? Nějakou spešl vrtačku? Vždyť ten
> průměr je docela velkej. Nebo udělají díru menší ? Jindra Polívka

Úplně normální vrtačku, nic extra. Vrták průměr na husí krk, protože
ten jsem tam chtěl dát. No a nic nepředvrtával, prostě tam jedním
vrtem zajel.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem