hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Srpen 8 21:47:56 CEST 2015

Na balkoně to asi není takový problém, tam to téměř nikdo nevidí. Bez
balkonu by to bylo horší...
Jedině dát delší trubky a schovat jednotku na střechu.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Saturday, August 08, 2015 9:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Spravne a pravne souhlas SVJ, BD, nebo majitele objektu pro zasah na plasti
budovy. Zbytek dle stanov nebo mistnich pravidel.
Ja to mel jednodussi, protoze kdyz se u nas vyzdivaly vložky pod a mezi
okny, tak jsem si tam preventivne nechal zazdit novodurovou trubku pro
protazeni trubek. Venkovni jednotka mi stoji na silentblocich na balkone,
takze jsem v podstate zadny zasah do obvodoveho plaste vlastne nedelal.
Jinak o ulici vedle nas, se na jednom balkone taky objevila klima. Takze v
nasi ctvrti jsou to min. 2 ks.

JURP