RE: OT [hydmech] čerpadlo

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Srpen 8 18:25:47 CEST 2015

Obsah sudu se vymění cca za 10 minut. Ono to začíná bublinkovat tak od 3
dne. Pokud by to byl vzduch rozpuštěný ve vodě, tak by ho tam bylo fakt
hodně. Kde je ten vzduch první tři dny. Tohle se děje s děsivou
pravidelností.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales
Prochaska, Divesoft
Sent: Saturday, August 08, 2015 2:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT [hydmech] čerpadlo

Ten by to mohl být, ale jestli jsem to dobře pochopil, tak bubliny začnou
vznikat až dlouho po tom, co se celý obsah sudu vymění?

Jinak bublinky vzduchu se vytvoří při kavitaci (do kavitačních bublin
difunduje vzduch rozpuštěný ve vodě) a vydrží dlouho, protože bublinka snáz
vzniká než se rozpouští (díky povrchovému napětí).

Aleš Procháska