[OT] TEST

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Srpen 7 08:37:42 CEST 2015

ja uz niekolko tyzdnov pracujem na malom urychlovaci medzi fyzikmi.
Volame to tam Atol Bikini. Stabilna teplota a vsetko zamorene vzacnymi
izotopmi.

Lebo fyzik je nadclovek a nedokaze pochopit, ze ked ma predpisane
gumenne rukavice na pracu s jeho radioaktivnymi spinavymi geretami tak
ze si ich ma dat dole ked ide chytat veci do riadiaceho centra :-)

Je srandovne sledovat ich ako cumia do osciloskopov a tvaria sa dolezito
:-))

b.