Re: spam v poště

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Srpen 6 16:42:33 CEST 2015

Rad bych to upresnil - to zlo zlouci asi chyta dynamicky kdejakej
antivirus, ale je dost mozny, ze ten doc dropper ne (kazdy moderni
malware se sklada z vice casti, AV staci zachytit jednu z nich, aby zlo
zastavil). Takze usuzovat z toho, ze na Virustotalu ten doc dropper
chyti jeden dva podivny antiviry, ze to 'nikdo nechyta', je nespravne. A
to pomijim to, ze na VT nejsou ty samy AV s tema stejnema moznostma,
jako na uzivatelove stroji.