Re: OT: spam v poště

Jindroush kubecj na asw.cz
Středa Srpen 5 15:04:29 CEST 2015

On 5.8.2015 14:35, Roman Vostřel wrote:
> Od včera mě začaly chodit zajímavé "Faktury", v mejlu je přiložen DOC
> soubor, ale antivir ho nepozná, nevím co je v něm. Zatím nejzajímavější
> faktura je oprava komínu VK2 teplárny Trnice. Zajímavé je, že dole
> podepsaná firma komíny opravdu opravuje.
> Zatím dnes dorazily 2 mejly.
> Jak jsou na tom ostatní?

Uz jich prislo asi tak 10, vcera faktury, dneska samej "Pane starosto",
i nejaky zdravotni.

Ten doc ma v sobe VBA makra (takze by se nemely nikomu spustit 'z
internetu'), ty si tahaj VBS skript z pastebinu, kterej si stahne exe a
spusti ho. Virus je Dridex, financni malware.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.