Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Srpen 4 11:05:56 CEST 2015

Pokud si dobre pamatuji, tak nejake zdroje, ktere jsem zkoumal mely zpetnou
vazbu vedenou tensim dratem primo z toho konektoru, ktery se zapichuje do
zakladni desky. Jen nepamatuji ze ktereho napeti ta zpetna vazba byla
tazena. To by ten ubytek dokompenzovalo rovnou.
Ale mohu se i plest, prece jen je uz to dlouho.
Marek