Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 3 17:23:38 CEST 2015

Myslím, že -5V se snad už dneska na zdrojích ani moc nevyskytuje.
Není to na co použít (záporné předpětí pro DRAM už nepotřebujeme ;-).
-12V je snad skoro všude vyrobeno a stabilizováno stejně jako kladná napětí.
5Vstb se klidně může oddělit malou Schottkou a signál PWRgood sečíst.
Netvrdím, že je to úplně bez práce. A řešitelné to myslím je.

Téma je mi celkem fuk. Reagoval jsem hlavně proto, že mi obecně velmi vadí
konstatování "nejde to". Podle mě by to správně mělo být "nejde to,
protože...".

PL