Re: Spojení dvou ATX zdrojů

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Srpen 3 13:17:59 CEST 2015

Jestli to nechcete pro sebe tak se k tomu postavte čelem a řekněte zákazníkovi, že takto ne.
Možná jste myslel, že ušetříte, nevím.
Já bych do toho něšel. Buďto má zákazník peníze na pořádné řešení a pokud ne, tak se bojím, že ani mne dobře nezaplatí a nedej bože v tomto případě rřešit reklamaci,
Ruce pryč od takového řešení. Člověk se musí naučit říkat NE.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Jan Půhoný
  To: HW-news
  Sent: Monday, August 03, 2015 9:51 AM
  Subject: Spojení dvou ATX zdrojů

  Zdravím konferenci,

  potřebuji vytvořit redundantní ATX zdroj ze dvou ATX zdrojů.

  Je dobrý nápad to spojit přímo paralelně? Nebo by jste doporučili spíše napájecí větve jednotlivých zdrojů ještě oddělit diodami? Co jsem se díval na schemata tak stejně tam diody už před výstupní tlumivkou jsou.

  Jde mi o to, aby když vypadne jeden zdroj, tak aby to jelo bez výpadku z druhého.

  Vím že se dělají serverové redundantní zdroje, ale tady je tlak na cenu.

  Je divné, že jsem nic jako Y splitter pro ATX nenašel, dělá se jen třeba toto:

  http://www.ebay.com/itm/NEW-EPS-24-PIN-OR-ATX-24-PIN-Y-SPLITTER-POWER-CABLE-4-MADE-IN-USA-/251460860731?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8c3c3b3b

  ale to má obrácenou funkci - z jednoho zdroje napájí dvě desky. Já potřebuji ze dvou zdrojů napájet jednu desku... Je mi podezřelé, že jsem nic takového nenašel, tak se ptám raději tady jestli tam není nějaký háček.

  Díky,

  Honza Půhoný