Re: Spojení dvou ATX zdrojů

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 3 12:16:20 CEST 2015

 3.8.2015, 12:07:27

Bud budete mit oba zdroje trvale zapnute (zalozni pobezi naprazdno)
coz neni zrovna na minimalni spotrebu ani na maximalni spolehlivost,
nebo budete zalozni zapinat jen v pripade vypadku hlavniho. V to
pripade ovsem nejakej zlomek sekundy trva, nez zdroj nabehne, takze
pozrebujete baterii C aby to preklenula.
12V vetev bych spojil pres D, 5V mozna taky, 3,3 pred dvojici
antiparalelne zapojenych Fetu. Pokud jsou proudy jen male, bylo by
nejjednodusi, byt ne technicky nejdokonalejsi pouzit rele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz