Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pondělí Srpen 3 01:25:57 CEST 2015

S podobnymi poznamkami som aj ja tlaciaren zalozil na stole ostatnymi
vecami. Mne zas robila blbosti v ose Z. Teda ani nie v samotnej ose, ale
najskor vo vyhrievanej zakladni. Vzdy ked som dal tlacit vec vyssiu ako
pol centimetra, niektory roh sa zacal odlepovat a dvihat, az to po par
vrstvach odtrhlo cely vytlacok, ked sa hlava snazila tlacit z vrchu novu
vrstvu. To vsetko pri ABS, PLA sa mi vobec na zakladnu ani nechytilo...
Skusal som snad vsetky sposoby najdene na nete ako lak na vlasy, rozne
druhy lepiacich pasok,... skusal som to niekedy od februara a v marci uz
aj Petr komunikaciu so mnou vzdal :) Odvtedy len hromadim subory "co raz
vytlacim" a nemam cas sa s tym hrat...

Jaro