Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 2 11:56:20 CEST 2015

Tohle by mohlo být EMC. Tipuju, že se prostě zblblo Arduino. Mě se to občas
stane, naštěstí ale zatím vždy začátku, takže vyp/zap a můžu tisknout znova.

PH

From: Daniel Valuch
Potvrdzujem, aj mne kolecko plandalo. Dakujem za radu, pomohlo. Dotiahol
som a male posuny vrstvy v smere x zmizli.
Vyrobok sa mi ale bohuzial stale nepodarilo uspesne vytlacit. Po urcitom
pocte vrstiev aj x aj y uslo naraz asi o 4 centimetre. Uz ma ten kram
vylozene sere :-/ Kazdemu tlaciarne funguju, zaujimalo by ma co robim zle...