LED svetlomety v autech?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 1 10:19:04 CEST 2015

 1.8.2015, 10:12:02

Z ekonomickeho hkediska, je spatne zavadet vyrobu neceho noveho drive,
nez se dostatecne zhodnoti investice do predchozi vyroby (xenonu).
Z obchodniho hlediska, novinky jdou nejdrive do vozu vyssich trid,
takze musi byt adekvatne vyspele, teprve pozdej kdyz se rozsiri i v
levnejsich modelech, muze nastat nejake zjednoduseni.
No a komplikovanejsi vyrobek, je taky ponekud obtizne zkopirovatelny
konkurenci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz