baterka do fotaku

Čtvrtek Duben 30 10:46:23 CEST 2015

Z Avacomu jsem kupoval zatim vsechny nahradni baterky do fotaku (postupne myslim tak
4 ruznych). Vzdycky jsem teda koupil dalsi baterku rovnou s novym fotakem a dusledne
jsem je cyklil. Pouzivam jednu baterku vzdycky az si fotak sam rekne o vymenu, kdyz
mam v kapse nahradni, neni treba tesne pred akci dobijet "pro sichr". Zatim se mi
stalo jen dvakrat, ze by mi behem akce dosla i druha baterka (ale to bylo jednou v
zime a podruhe kdyz jsem tu vybitou od minula zapomnel nabit).

Po nekolika letech byly origo Canon i Avacom u vsech fotaku v podstate uplne stejne
zdegradovane (nebo nezdegradovane? pripada mi, ze vydrzej porad tak nejak stejne).

D.O.