RE: Evidence datashetu, článku atp.

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Duben 29 11:51:45 CEST 2015

Zdravím,

zajímavé, já mám archív udělaný přesně opačně. Všechny dokumenty, ať je to
papírový záruční list na rychlovarnou konvici, nebo odkaz na web, zápis z
jednání, doporučený dopis mám v jednom archivu.  Každý dokument má pořadové
číslo, a k tomu je soubor v Excelu s co nejvýstižnějším popisem (číslo,
datum, firma, kdo, popis, webový odkaz). Soubor mám uložen v Dropboxu. V
Excelu se pak dá snadno hledat, třídit atd.

Víceúrovňový systém s mnoha kategoriemi podle mne vždy vede k těžkému
rozhodování, do jaké kategorie věc zařadit. A k ještě těžšímu vzpomínání,
kam jsem to mohl zařadit. Dokonce jsem už sloučil i firemní a osobní věci
dohromady, abych se zbavil rozhodování co kam patří.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com