Koniec zivota Li gombikoveho clanku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Duben 28 14:36:14 CEST 2015

Pre tak nizky odber je asi dolezitejsie, ake napatie este postacuje na
napajanie toho, co napaja. My mame skusenosti s vacsou baterkou
CR2450, ze staci indikovat pri 2.2V. Do 2V este veci funguju. Tvojich
2.75V je zbytocne vela. Samozrejme zalezi aj na tom, ci 1.5uA je
trvaly odber, alebo priemerny, t.j. v case sa objavuju odberove
spicky. Tam potom ma zmysel indikovat pri vyssom napati. A tiez zalezi
na tom, ako casto ma uzivatel moznost kontrolovat indikator.

miro

Dňa 28. apríla 2015, 14:27, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: