Koniec zivota Li gombikoveho clanku

Úterý Duben 28 13:16:40 CEST 2015

Tady u těch článků bude nejspíš hrát roli samovybíjení, které bude
závislé na čistotě chemikálií v článku. Na příměsích bude nejspíš
záviset i průběh vybíjecí křivky. Očekával bych, že články různých
výrobců nebo i různých šarží jednoho výrobce se budou chovat dost
rozdílně. K tomu si přičtěte rozptyl spotřeby toho RTC (jak se povede ve
výrobě + závislost na teplotě), takže vlastně nemáte co počítat. Buď
baterku měnit preventivně, nebo upozornit až když napětí spadne na
minimum kdy to RTC ještě jde, nebo to neřešit vůbec. Dát tam tak velkou
baterku aby to přežilo záruku a v návodu se o ní nezmiňovat - to je snad
moderní přístup. No né? :-)
Anděl