Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Duben 27 10:18:47 CEST 2015

Dokonce i po půl roce byla nabitá a vydržela docela hodně, než bylo třeba
znovu nabít. Oproti aku Makitě má slabší výkon, ale i tak se s ní dá do
cihel vrtat a to mi bohatě stačí.
Mám ten model, kde aku je v rukojeti ne pod rukojetí. Docela by se hodil
ještě jeden aku pack, ale za ty peníze se mi ho zrovna moc nechce kupovat.

Zapadlo