Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Pondělí Duben 27 10:10:22 CEST 2015

Zdravím, měl jsem šroubováky z Lidlu už dva a byl jsem s nimi spokojen - ale
ještě v záruce odešly AKU. No vrátili mi peníze, takže nemám nic a vlastně
jsem o nic nepřišel. Nicméně mám jeden velmi starý a tak jsem ho oživil - do
držáku AKU jsem vecpal Li.ion z baterek od NB a funguje to skvěle a je to
zadarmo :-) .  Nabíjím to tedy opatrně ale netrpí to samovybíjením atd.
Zjistil jsem totiž, že u odešlých baterek z NB jsou v 90 procentech Li-ion
dobré. Předtím jsem u něj měl vytaženou šňůru 1,5 m na externí napájení ze
zdroje PC.

Honza

-ia-

---