RE: Externí anténa k routeru.

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Duben 27 10:00:22 CEST 2015

vyladěné tak, že když jednu odpojím, tak to degraduje dosah zbylých dvou?

Nedoporučoval bych to, není to stavěné jako troj AP ale jako AP s třemi
anténami, mezi kterými vybírá podle toho, kde má lepší příjem bez odrazu.

	 Jinak řečeno ty antény musí být ve stejné "skupině" a to daná
konfigurace s anténou jinde nesplňuje. Ta možnost externích antén je spíš
určena jako možnost použití ziskovějších antén.  Dokonce jsem měl v ruce
trio deskových antén se stojánkem přímo pro tento účel stavěných. Problém
není v úrovni vf ale na úrovni firmware. Pár zákazníků mělo podobné choutky
a experimentovali s tím a pokud vím tak si stejně přišli pro další APčko.

Radek (benedikt2hw.cz)

http://www.asus.com/cz/Networking/RTN18U/
venkovní panelovou anténu nasměrovanou na zahradu