Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Duben 27 08:40:12 CEST 2015

Mám s vrtačkou z Lidlu dobré zkušenosti - jsou v něm 3x 18650 článků.
používám ji už asi 3 roky a paráda, sice ne denně, ale poměrně často.
A to že po 14 dne přijdu do dílny a baterka je ve stejném stavu jako
jsem ji zanechal je k nezaplacení.

Petr