RE: Teplotní pojistka v transformátoru

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Duben 26 19:42:20 CEST 2015

Dobrý večer,
Jsem rád, že ostatním strejda dává relevantní výsledky. Mě se a ne jednou, v noci, odhadem tak kolem 3 hodiny ranní přihodilo, že Google vyhodilo nerelevantní výsledky, ba dokonce bylo nedostupné nebo se objevilo "vyhledávání není v tuto chvíli možné, zkuste to za chvíli".
Takže logika věci mi říká, že asi nespíše se bude nějak optimalizovat něco spojeného se službami Googlu. Administrace bude potřeba i zde bez ohledu na množství paralelně řazených serverů. Pokud si přečtete můj původní mail, tak je tam v uvozovkách přímo "teplotní pojistky pro transformátory" pokud je zadáte do vyhledavače v tuto konkrétní dobu, vyběhnou na Vás relevantní odkazy. No a protože na mě brzy ráno vyplivl nesmysly, tak jsem prostě (protože Google ví vše) usoudil, že se ona součástka bude jmenovat asi jinak.
SKUTEČNĚ NEMÁM DŮVOD SE VYMLOUVAT NA GOOGLE. Takže asi tak. Koho jsem svou ranní domněnkou o údržbě systému Google naštval, tak těm se omlouvám.

Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Sunday, April 26, 2015 7:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Teplotní pojistka v transformátoru

Pane kolego,

přečetl jste si to, co jsem napsal? Různá místa, stroje (obvykle se neopakující), operační systémy - výsledek hledání vždy na srovnatelné úrovni?

K tomu výkonu: pokud vím, tak strejda kdysi používal masivní paralelizaci. Asi to bude pořád stejné, lépe řečeno mnohem rozvinutější.

Že by to bylo tím?

--
Jirka