nejaky serial in paralel out registr s negovatelnym vystupem?

Pátek Duben 24 23:17:55 CEST 2015

Taky mi je to divné. Mám v tom Silabse
https://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/C8051F85x-86x.pdf
strana 19
a ten má při 80 KHz 250uA (aktivní režim) a 120uA (IDL). Ale tohle je
pro tu mojí aplikaci ještě v pohodě.
Silabs dělá i procesory řady EMF8, které mají být úspornější. Jednak
nevím, jak je to tam s dostupností, ale dělají je jen v malých pouzdrech
a to bych na desku se 70um mědí asi nedal. Ten F860 mám v SOP16, to je
bez problémů.

Když mi pan Dresler doporučil ten STM32L0, kouknul jsem ze zvědavosti i
na Silabs EFM32
http://www.silabs.com/products/mcu/Pages/battery-operation.aspx
Je to také ARM Cortex a nechápu jak je možné, že u 32 bitového procesoru
dosahují nižší příkon, než u 8 bitu.

Anděl