nejaky serial in paralel out registr s negovatelnym vystupem?

Pátek Duben 24 12:52:58 CEST 2015

A neni pri programovem ovladani problem zajistit nulovou DC slozku
signalu - tedy naprosto symetricke DC? LCD displejum to myslim dela
problemy s zivotnosti.
Taky bych sel cestou MCU ktery ma primo radic LCD, je jich dost a
zaroven byvaji optimalizovany na minimalni spotrebu.

---