[OT]: horni frezka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 23 14:27:07 CEST 2015

Když to na mě neřeknete nějakému strojaři (který by si pak ze mě dělal
srandu), tak poradím.
Kdysi jsem řešil podobný problém, potřeboval jsem rychle použít nástroj
se stopkou 4mm
a měl jsem jen kleštinu 6mm.
Mezi 8mm a Vámi požadovanou 6.35mm je cca 1.6mm. Tak vezměte kousek
plechu tloušťky
0.6-0.8mm a sviňte ho do trubičky. To svinutí se bude lépe dělat na
menším průměru, takže
třeba na kousku hlazenky 6mm nebo na šroubu M6. Když se to svine na
menším průměru,
tak to pak na nástroji drží samo a dobře se s tím pracuje.
Mně to fungovalo překvapivě dobře, dokonce jsem to nechal jako finální
řešení a kleštinu
4mm jsem už vůbec nekupoval.

PL