[OT] Vybava regulovcika

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Duben 22 22:07:49 CEST 2015

Diky, ja mzitim googlil, az jsem se dogooglil k originalu:

http://vojenskyprodej.cz/?p=productsMore&iCategory=112&iProduct=1035&sName=Svitilna-signalizace-regulovcika,-ukazatel-smeru,-army-original-vojaka-CSLA

Takze dik, nejak takhle to vyresim (ona je to castecne sranda akce a
skoro sedm stovek uz je docela draha sranda).

Pavel Kutina

P.S.: Opet se mi potvrdilo, ze pokud neco hodinu hledam, tak to najdu
nejpozdeji do peti minut od chvile, kdy poslu dotaz do HW-News... To je
holt ten "zakon o svinstvu v prirode" :)