OT Kolotoc news

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 22 09:18:04 CEST 2015

> - Slečno Giulio, uvařte mi prosím kávu.
> - Ale já jsem doktorka!?
> - OK. Slečno doktorko, uvařte mi prosím kávu.

Tak ne... Takto:

  Slečno doktorko, proveďte prosím experimentální ověření teploty varu
pitné vody za aktuálního atmosférického tlaku a současné přítomnosti
znečištění v podobě mletých kávových zrn v koncentraci obvyklé pro náš
oblíbený typ kávy. Výsledný produkt poskytněte zadavateli
k subjektivnímu sensorickému ohodnocení.

Pavel