OT:MECH jaka remenice pro remen 8x5mm

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Duben 21 19:47:48 CEST 2015

Řemen 8x5 je už v Černochovi (rok vydání 1968) označený jako
"nepoužívat pro nové konstrukce", tak nevím, jestli se ještě normálně
vyrábí... Takže zřejmě půjde o profil X8, na ten seženete řemenice
běžně.

Aleš Procháska