Chameleon II - Re: Elektronické stavebnice Conrad.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 20 18:21:38 CEST 2015

Myslím, že množství dílů, které tam je ani úrovni obsahu zapojení zcela
neodpovídá ta cena.

pokud děcka chtějí pokusničit, tak už jsou na takové úrovni, že si pokusy na
netu najdou samy, takže jim stačí dát hrst součástek, pole, do základu pár
zapojení načmáraných z hlavy v deníčku - před multivibrátory bych dal ledku
řízenou nabíjením kondu, totéž zesílené tranzistorem a pod. K popisu jevu
jen klíčová slova (vlastnoručně ověřené abyste tam fakt bylo to co myslíte
že tam má být), ručně bych to tam celé nepsal, nešlo by to přečíst.

Složitější a zajímavé věci stejně budou chtít "na furt" a ne aby to
fungovalo do dalšího pokusu. To je co mě jako kluka na stavebnicích sralo.

Kdysi tady byl komunitní projekt Chameleon, řízený Kosťou, ale bylo to moc
ranní ptáče - brzo zdechlo. Možná někdo něco dohledáte, já už to mám někde
odzálohované a nevím kde, musel bych pořádat diskotéku.

Pokud máte někdo něco jako WIKI kterou zprovozníte "na klik", můžem se dát
znovu do toho. Každý si pak bude moct vytisknout oč má zájem podle věku a
schopností daného rošťáka, dát k tomu hrst součástek, do nějaké plastové
škatulky s přihrádkama a šoupnout to pod smrk.

Co MCU - má zájem toto oživit?