Papouch DRAK4 rozsah

Pondělí Duben 20 15:00:36 CEST 2015

Děkuji, již v pátek bylo vyřešeno s pomoci p. Kutiny.
Jeste bylo potreba vymenit unipolarni transily za pibolarni na vstupech.
Kalibrační konstanty jsem nastavil na 65535, kdy mi to dává celočíselné
hodnoty s nejvyšším rozlišením, předpokládám, že to vychází jako RAW
hodnoty z ADC a nemá to nějaké skryté problémy. Kalibrace se provádí až
v SW stejně jako u zbývajících analogů.
Děkuji ještě jednou za pomoc.