RE: [OT] Doporučte prosím TV

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 20 11:56:22 CEST 2015

Ja by som doporucil 42" aj viac :)
A uricte TV s prehliadacom a internetom.
Na jutube je nedozierne mnozstvo rozpravok
od tych najstarsich az po posledne novinky.
Z toho co byva v ponuke u poskytovatelov by som sa
obaval o dusevne zdravie a to plati aj pre dospelych.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Sunday, April 19, 2015 6:58 PM
To: HW-news
Subject: [OT] Doporučte prosím TV

Pěkný večer, po 18 letech odešla naše TV, spravovat už ji nebudu, koupíme novou. Nejsem si ale jist velikostí, natož typem, gauč je 5m od TV, tak cca 42" ?  Ale dcera se dívává z podlahy, takže tak 2 - 5m pozorovací vzdálenost.
TV musí jít namontovat na zeď, jinak ji dcera shodí, stačí mi DVB-T - aby na tom jelo ČT-D A ČT24 :-D
Zda 3D nevím, nikdy jsem to neviděl. Malá spotřeba by byla fajn.
Dále bych chtěl aby to mělo audio out na cinch, aby šel případně připojit zesilovač. Cena tak 5 - 15 000Kč. Pokud máte tip na dobrý držák na zeď, můžete taky doporučit.
Děkuji
Karel M.