Re: [OT] Doporučte prosím TV

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 19 20:03:23 CEST 2015

Já se v dohledné době chystám na Huňádyho - konkrétně asi tuhle:
https://www.alza.cz/39-hyundai-dlf-39285-smart-d481197.htm

Už mám doma dvě (tedy obdobné řady, jiných rozměrů, té starší je rok a půl -
32" a 28") a celkem spokojenost. Já měl tedy hlavní požadavek (kromě toho,
aby to byla velká placka), aby to byla smart s HbbTV - ve sklepě mi běží
DLNA server s filmotékou a přes HbbTV funguje archiv ČT. Timeshift s
externím diskem umí taky, ale nepoužívám ho, mám tam jen 16GB flashky pro
krátkodobé ukládání a je mi líto je "ošoupávat".

Co potěšilo: Když v lednu ČT změnila formát pořadů v archivu, tak české
zastoupení upravilo FW pro všechny jejich SmartTV, u jedné jsem komunikoval
přímo s dodavatelem (měla starý FW, kde ten upgrade nešel na dvě kliknutí),
techsupport reagoval na maily velmi svižně. Velmi příjemné.

Co nepotěšilo: Zvuk. Ale to je problém všech placek, nemají ten prostor, aby
se tam vešly slušnější reproduktory. Řeší to PC reprobedničky, zapíchniuté
do sluchátkového výstupu. Nevýhodou je, že u sluchátkového výstupu nelze
použít ekvalizér, nechápu (ani u jedné z nich). Větší TV má "vybledlejší"
obraz, kontrast mám na max, ale to je možná očima. Další věc je, že je
trochu línější v sekci internetu a přednastavených "služeb" - ale kromě
spuštění browseru a klik na jednu záložku, která vede na domácí server, co
podstrkuje tu správnou adresu s live streamem z netu to nepoužívám. TV neumí
flash, což je trochu limitující, ale pro moje účely to nevadí. Běží na tom
nějaký linux, možná by se dalo prokousat nějak "dovnitř", mně se to
nepodařilo (ale nejsem linuxový guru ani hacker).

Mimochodem - před chvílí jsem dokoukal Formule 1 z internetového vysílání z
ORF1. Samozřejmě taky na této televizi, na PC mne to nějak nebaví... Nebylo
úplně jednoduché to rozchodit, ale nakonec se zadařilo.

Pavel Kutina