Levny USB hub a SD ctecka

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Duben 19 07:52:14 CEST 2015

dobry den.
nevim kolik toho potrebujete, ale kdyz jsme delali podobnou vec a chteli
pouzit konkretni vyzkouseny io, tak po poptavce u
dodavatelu(100-200ks), doslo na nakup HUBu a stehovani io z hotovych
vyrobku :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin
Vancl
Sent: Saturday, April 18, 2015 10:33 PM
To: HW-news
Subject: Levny USB hub a SD ctecka

Dobry den,
mate tip na nejaky levny 4 portovy USB 2.0 hub a levnou USB ctecku SDHC
karet?
Neshanim hotovy vyrobek, ale integrovane obvody. Rad bych co
nejjednodussi zapojeni s minimem soucastek.

Potrebuji mit na jednom plosnem spoji nekolik IO s USB sbernici, proto
shanim hub. Jedno ze zarizeni bude flash disk, proto potrebuji USB 2.0.

USB hub jsem nasel napr. GL850A
http://www.boardcon.com/download/USBHUB_GL850A.pdf
nektere levne cinske huby ho pouzivaji
http://tege-works.cocolog-nifty.com/blog/2010/04/usbhub-87c5.html

Pak treba v TME: USB2514
http://www.mouser.com/catalog/specsheets/2514.pdf

Rad bych neco levneho, protoze cely hotovy hub stoji na eBay pod 30 Kc
http://www.ebay.com/itm/181619737490

Co maji v sobe treba http://www.ebay.com/itm/261699168974 ?
Na fotkach se mi nedari precist oznaceni
http://www.ittsb.eu/forum/index.php?topic=521.0

U SD ctecek je to horsi, podarilo se mi najit pouze GL828
http://pdf.dzsc.com/20090227/200902271025193283.pdf ale nikde ho nejde
sehnat.
Co pouzivaji Cinani ve svych $1 cteckach?
http://www.ebay.com/itm/231279404073

Nejdulezitejsi je pro me hub, bez SD ctecky se dokazu obejit.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com