Papouch DRAK4 rozsah

Čtvrtek Duben 16 17:49:28 CEST 2015

No me z toho asi trefi, to zas je akce...
Kdybych o tom problemu nevedel a jeste na to neupozornoval...

Jeste se mi nedari rozchodit aplikaci AD4setup,
http://www.papouch.com/cz/shop/product/drak4-laboratorni-ad-prevodnik/
od ktere jsem si neco sliboval - melo by to chodit s timhle prevodnikem?
Prohledava to porty, evidentne to podle ledek obousmerne komunikuje a
prd, zase nabidka hledani.
Prepinani protokolu spinel->modbus a vseho nastaveni normalne jede.