Re: OT: Lepení EPDM

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 16 12:51:50 CEST 2015

 16.4.2015, 12:38:09

Ja vidim moznosti asi tak 4. Chemopren, sekundak, silikon, a PU.
Vse samozrejme od ruznych vyrobcu, pod ruznyma znackama a v desitkach
ruznych baleni.
IMHO nejuniverzalnejsi bude asi PU (napr. Leabond PU42), ale neni to
bezne, drogisticke zbozi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz