[OT] Biorezonance - diagnostika zdravotniho stavu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 15 21:48:28 CEST 2015

V tomto pripade asi ano, takze to asi nema naozaj ziadny realny podklad.

Ten opis je asi k nejakemu inemu, pravdepodobne starsiem, zariadeniu -
nasiel som tam odkaz na opis aj novsieho zariadenie "so sluchatkami", kde
cadistor je v jednom zo sluchatiek a obsahuje uhlikovy monokrystal
namiesto polovodicoveho (2.3x citlivejsi), a snimac kapacitne snima
bioaktivitu mozgu na lebke (lepsie som to nepochopil), a v sluchatkach je
este "premenlivy magnet", ktorym sa robi ten druhy stimul. Pouziva sa tam
akasi synchronna detekcia. Nepokladam za uplne vylucene, ze to funguje
trocha ako EEG a nieco tam naozaj zdetekuju, aj ked mozno aj tak je to len
zosilneny sum, ktovie.

Pocul som uz ale aj o inom, kde to "nieco" malo naozaj realny zaklad -
meranie hladiny antioxidantov v tele akousi optickou metodou na prste.
Nieco ako oxymeter, ten stipec na prst. Predavaju pomocou toho riasy
(mozno sa to vola nejako honosnejsie, toto je podstata). Tie riasy su
pomerne dobry zdroj betakarotenu, takze si viem predstavit, ze ak to
niekto pravidelne do seba sype/leje, tak sa to na zozltnuti koze da zmerat.

wek