[OT] Biorezonance - diagnostika zdravotniho stavu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 15 21:05:52 CEST 2015

Vzdy ma zaujimala fakticka stranka funkcnosti tychto veci - ta
psychologicka mi je jasna. Podla mna totiz v mnohych pripadoch nejde o
uplne cisty podvod, "nieco" sa "nejako" naozaj "nameria" (t.j. medzi
roznymi subjektami su nejake rozdiely v "merani"), akurat ta interpretacia
"nameranych" "hodnot" je potom uz obvykle cista gebuzina.

http://www.uk.metatron-nls.ru/ (je dobre si pozriet novinky ;-) )

-> US patent 6,549,805, z ktoreho budem volne citovat, dufam ze relevantne:

Subjekt je stimulovany "cadistorom", co je medzi oci nad nos umiestneny
optoFET osvetlovany v rytme theta vln modulovanym cervenym laserom (vykon
pod 5MW ;-) asi to chcelo byt mW a stratilo sa v preklade). Okrem toho je
stimulovany sadou dalsich podnetov (svetlo, obraz/video, zvuk, blizsie
nespecifikovane elektromagneticke stimuly); pricom tento stimul sucasne
"prijima" aj operator. Medzi operatorom a subjektom je akasi bio-spatna
vazba, ale nepochopil som, aka (drzia sa za ruky? mysli operator
intenzivne na subjekt?)

Spatna vazba je snimana pomerne zlozitym snimacom, ktoreho zaklad je sumovy
generator (napr. 2G401V), ktory je ovplyvnovany na dialku mozgovymi vlnami
subjektu. Signal z neho sa zosilni a prevedie do digitalnej podoby,
nasledne spracovany riadiacou jednotkou (zrejme PC). Prud do sumoveho
generatora je modulovany z druheho snimaca, ktorym je spiralova
logaritmicko-periodicka antena nasmerovana tiez medzi oci (pomocou
laseroveho mieridla, takze mozno priamo na ten optoFET), z ktorej sa
signal v okoli 1.45GHz heterodynne demoduluje.

V preklade sa stratilo viacero veci, napr. sa spomina zosilnovac firmy BUR
BRAUN.

wek